شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
دوره آموزشی «اقتصاد توسعه پایدار»

انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با همکاری برنامه عمران ملل متحد و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران برگزار می نماید:
 

دوره آموزشی «اقتصاد توسعه پایدار»
 

دیباچه:
در مجمع عمومی سپتامبر سال ٢٠١٥، سران کشورهای عضو سازمان ملل متحد «دستور کار دگرگونی جهان» تا سال ۲۰۳۰ میلادی را با محوریت «اهداف توسعه پایدار» به تصویب رسانند. مقصود، پایان فقر و گرسنگی برای تکریم یکایک افراد در فضایی سالم؛‌ حفاظت از کره خاکی و منابع طبیعی آن؛‌ و کامیابی بشریت در پیشرفت های اقتصادی، اجتماعی و فناوری همسان با طبیعت است.
هفده هدف مندرج در دستور کار مصوب، «عصر جدید توسعه پایدار» را رقم زده است. گرچه این عصر ابعاد امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مختلفی نیز دارد، انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد در راستای اهداف اساسنامه خود و با عنایت به اهمیت موضوعات اقتصادی در دستور کار ملی در دوران پساتحریم، دوره آموزشی توسعه پایدار را با تمرکز بر ابعاد اقتصادی آن برگزار می نماید.
در این دوره استادان، صاحبنظران و مدیران برجسته ملی و بین المللی مطرح در این حوزه، ضمن تبیین زمینه های پیدایی و اهداف توسعه پایدار، موضوعات «اقتصاد توسعه پایدار» را تدریس خواهند نمود. همچنین برای مشارکت کنندگان، در کارگاه های آن اشنایی با اسناد و مدارک ملل متحد در این زمینه و تمرین تهیه سند با بهره مندی از تجارب بین المللی تدارک دیده شده است.
 شرکت در این دوره آموزشی، فرصت مغتنمی برای ظرفیت سازی فردی و حرفه ای، دانش افزایی و تقویت توانایی های علمی و عملی علاقمندان به عصر جدید توسعه پایدار است.

زمان:
۱۱، ۱۲ و ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۸:۰۰

مکان:
مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد
 
ثبت نام:
واریز مبلغ ۱۸۰,۰۰۰ تومان (صد و هشتاد هزار تومان) به شماره حساب ۶۲۷۲۷۵۷۸ بانک تجارت، شعبه انقلاب - فلسطین، کد ۱۸۵. این مبلغ برای دانشجویان  و اعضای انجمن ۱۵۰,۰۰۰ تومان (صد و پنجاه هزار تومان) است.
از متقاضایان محترم درخواست می گردد اسکن فیش واریز را همراه با اطلاعات زیر در قالب فایل وُرد (word) به آدرس ایمیل sec@iauns.org   ارسال نمایند (لطفاً در قسمت موضوع ایمیل «ثبت نام در دورۀ آموزشی» قید شود). در غیر اینصورت ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد و امکان شرکت در دوره فراهم نمی گردد:
 

 
نام و نام خانوادگی به پارسی:
نام و نام خانوادگی به انگلیسی:
رشتۀ تحصیلی:
مقطع تحصیلی:
شماره تلفن همراه:
آدرس ایمیل:

 
 
در پایان دوره، گواهی معتبر از سوی نهادهای برگزار کننده به شرکت کنندگان اعطاء خواهد شد.
(اعطای گواهینامه منوط به حضور کامل در دوره است)
 
(شماره تلفن های انجمن: ۸۱۰۳۲۲۰۱ - ۰۲۱ و یا ۸۱۲۸۴۷۸ - ۰۹۱۲)

آخرین مطالب

آیین نامه کمیته جوانان انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد



اطلاعات بیشتر