دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
گزارش جلسه ی مشترک کمیته دانشجویی انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با دانشجویان دانشگاه اوترخت هلند

 

گزارش جلسه ی مشترک کمیته دانشجویی انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با دانشجویان دانشگاه اوترخت هلند

روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت، کمیته دانشجویی انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد میزبان دانشجویان حقوق دانشگاه اوترخت هلند در خانه اندیشمندان علوم انسانی بود. این نشست دو ساعته با هدف آشنایی دانشجویان هلندی با انجمن مطالعات سازمان ملل و همچنین تعامل فکری آنان در خصوص فعالیتهای دانشجویی دانشگاه های دو کشور بود. 
در آغاز جلسه ضمن خوش آمدگویی، کلیپی جهت معرفی کشور ایران و نقاط دیدنی آن پخش شد، و پس از آن متنی در ارتباط با ایران و سازمان ملل متحد و اقدامات ایران در جهت اجرای اهداف منشور ملل متحد مورد قرائت قرار گرفت. در ادامه جهت آشنایی این گروه با انجمن، کلیپی تصویری از فعالیت های انجمن پخش شد، و با حضور سرکار خانم دکتر مصفا، رئیس انجمن، اهداف و اقدامات انجمن ایرانی مطالعات ملل متحد و تاریخچه آن بیان شد.
ادامه ی نشست به پرسش و پاسخ اختصاص یافت و طرفین سوالاتی را در خصوص نحوه ی کاربردی کردن علم حقوق در عرصه تحصیلی و همچنین چگونگی برگزاری هر چه بهتر کارگاه ها و نشست ها برای دانشجویان حقوقی مطرح کردند. 
در پایان، کمیته دانشجویی از زحمات سرکار خانم دکتر مصفا، رییس انجمن، به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم و به پاس سال ها تلاش دلسوزانه و مادرانه ی ایشان برای انجمن، تقدیر و تشکر بعمل آورد.

آخرین مطالب

آیین نامه کمیته جوانان انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد



اطلاعات بیشتر